Sjuk:(

Vaknade upp jätte förkyld imorse runt kl 10 och var hur trött som helst så jag somnade om och vaknade inte förens typ klockan 12-13 då jag hade fruktansvärd huvudvärk och halsont.. ;/ Har annars i stort sätt sovit resten av dagen och därmed den dåliga uppdateringen. Det blir ingen skola för mig imorgon då jag jag satsar på att bli frisk så fort som möjligt. Har inte tid med att va hemma flera dagar på långa vägar. Jag missar så mycket i skolan. Bara imorgon kommer jag missa ett so-prov:/ Men det får jag nog göra på fredag istället då jag har matte-prov också.. men det blir nog bra.

Nu ska jag gå och sova och drömma fina drömmar och så hoppas vi på att jag vaknar upp frisk imorgon:)

Byye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0