Seg skoldag!

Jag hatar skolan. Varför inte göra jullovet lite längre? Det röstar jag på.
Skoldagen har varit seg. Vi hade övning inför de nationellaproven i engelska i läsförståelse idag och jag säger bara det, jag kommer sänka mig i varenda ämne efter de där proven asså! Så himlans svåra!!:S

Jag ska alldeles straxt äta mat. hoppas det är nått gott! hah magen kurrar.  Och efter maten är det läxor som gäller för min del. Jag ska jobba matte så att jag kräks och sen är det en hel del So och No som ska göras också..
Kill me! Nästa vecka har jag både so-prov och matte prov och sen veckan efter har jag ännu ett so-prov.
So-proven om ideologier och matteprov om procent. hmmm. usch visst inte för att det är så jätte svårt kanske men orken och lusten saknas starkt.

Nu är maten klar:)

Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0