Måndagen!

Min måndag blev inte alls sådär lugn och tråkig som jag trott utan vid halv 3 tog jag bussen till Gamleby. Där mötte jag upp Frida på centrum och så gick vi och köpte hårfärg till henne. Sen åkte vi hem till henne och så åt vi tacos och sen gjorde jag slingor i hennes hår. Dock blev det inte så lyckat, dom syntes knappt:/ Så på fredag ska vi va igen och så ska vi fixa fler(Y) Sen efter färgningen har vi spelat massa Wii och gud va kul det är! man blir ju helt inne i det, haha Sen nyss kom pappa och hämtade mig och så åkte vi hem hit.

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på imorgon och det suger! Jag hatar att inte göra nått. Men jag får se om jag hittar nån som har lika tråkigt som jag. Så kan vi ju ha tråkigt tillsammans! (Y) hah
På onsdag har jag iallafall bestämt med Karin, så vi ska åka in till stan och shoppa!:D Me like!

Magen kurrar. Får väl gå ner och se om jag hittar nått att äta.


Vi är helt klart snyggast asså! haha





Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0