Lindi hääng!

Dålig uppdatering tycker jag allt. Men tiden har inte riktigt räckt till... Lindi hängde med hem hit efter skolan igår och sov även här sen:) Massa mys. Vi började med lite fotografering och sen gick vi in och gjorde världens godaste pannkakor. Sen blev det att se en hel del sexandthecity och äta choklad^^ Sen kollade vi även på Let's dance.  Somnade sött runt 12 sen. och vaknade upp vid 10. Nu har Lindi åkt och jag sitter här och lysnnar på en massa skön musik. Ska snart fixa bilderna vi tog i går i photoshop. Har lärt mig lite nu:D Shit va kul det är asså!
Jag har också gjort dagen upptäckt! Hittade typ nån påse med massa godis i som typ kolor och påsar och sånt där som man åt när man va liten, haha och där i låg det hockeypulver som jag alltid alltid alltid trott var lakrits. Men så smakar jag lite  och det smakar ju inte ett dugg lakrits, haha shit vilken upptäcktxD Men det är ju asgott ju.
Ojoj nu ska jag sluta skriva här annars vet jag inte vad jag skriver här näst.Haha är lite lagom övertrött sådär så ska nog kolla på lite SATC eller nån bra film snart så att jag vilar lite. Vaknade massa gånger inatt så jag har typ legat och lyssnat på musik hela nattenxD 
Bilder från igår kommer nångån snart;)
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0