Kväll♥

Just nu sitter jag här och myser med en massa härlig musik, tända ljus och filt runt mig och känner mig allmänt nöjd med livet för tillfället, haha (det där lät som jag var typ 70 år haha).  Dagen har varit lugn och mysig. Karin åkte hem vid kl 6 och sen dess har jag ätit, kollat lite bloggar, hjälpt Lovisa med hennes blogg. Idag gick det bättre än igår(Y) Jag hjälpte henne med att lägga in headern och byta stil på texten. Jag tycker att det blev riktigt snyggt och hon blev nöjd. Så det blev ju toppen! Ta en titt på hennes blogg vet jag : www.lovejsah.blogg.se
sötare flicka är svårt att hitta! :)
Ja nu ska jag läsa vecko revyn och bara ta det lugnt. Ska gå ner och göra mig lite varm oboy, andra gången idag som det dricks hah men det hör ju vintern till.



Vecko Revyn i mitt ♥
(har ingen aning om vad den vita pricken på mitt ögonbryn ärxD Nått konstigt med camen..)


Loove L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0