Hej!:D

Sitter här och gör en svenska uppgift som ska vara klar på måndag. Jag ska skriva en berättelse med rubriken :
Varför ljuga för den man älskar mest?  Det var evigheter sedan jag skrev en berättelse. Skrev en massa när jag var liten. Jag hade en massa dagböcker när jag var liten och alla är nästan fyllda med sagor om prinsessor och sånt^^
Jag älskar verkligen att skriva så den här uppgiften är precis i min smak. Har bara suttit i någon kvart och snart är nästan 2 A4 papper fyllda med ord. Men nu tog det stopp så passar på att skriva lite här^^ Kommer nog på hur berättelsen ska fortsätta snart. Eller föresten, dte får nog bli imorgon. Ser nu att robinson börjar om 10min så jag hinner inte fortsätta på den nu.
Nu ska jag gå ner och sätta mig i soffan med resten av familjen oxh ha det trevligt.

Hoppas  eran lördagskväll blir super♥
Vi får se om jag skriver nått mer ikväll. Det är sånt som märks;)

Bye!



Kommentarer
Postat av: frida

hej sötaste personen i världen ! <33

2010-01-31 @ 11:51:32
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: Louise - till frida<3

Hah, där ljög du! För det är lätt du som är sötast i världen. jag kommer ju typ sist!:O

<33

2010-01-31 @ 11:54:41
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0