Hej ;)

Blogga hanns inte med igår:( P.g.a att skolan började så jag tillbringade den mesta tiden av dagen där. Vi slutade vid halv 3 och då följde jag med Frida hem och sen tog vi bussen till stan. Där inhandlades ny mascara, bronzingpowder, och lite rengörings stuff till ansiktet:) Sen drog vi världens mysigaste fika på tantgrön^^ Med varm choklad och kolamuffins. Sen åkte vi hem och så åt jag lite och sen hade jag tänkt mig att jag skulle kolla på Let's dance på kvällen så jag kolla på nått annat innan och självklart så somnar jag och vaknar upp när halva let's dance redan gått-.- Typiskt mig! Sen kollde jag iallafall klart på det och sen såg jag en film också. :)
Juste jag har fått photoshop:D  (överlycklig!) Jag fick det av nån på mammas jobbxD  Det är inte det nyaste men det här duger asbra för mig. Jag kan ju inte ett skit, haha. Men det ska det bli ändring på. Ska försöka lite snart och se om jag fattar nåttxD
Idag händer det typ ingenting tror att vi skulle äta middag av mormor sen ikväll men det är ju ett bra tag kvar:)
Ska försöka mig på photoshop nu, haha

Love L

Kommentarer
Postat av: frida

hihi mysig dag med underbara du :)

varje dag med dig är underbar , älskar dig mitt hjärta!!<3

2010-01-09 @ 17:13:59
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: louise, till fridagullet<3

åh du är bäst hjärtat mitt!<33

2010-01-09 @ 22:55:44
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0