Har gjort om lite på bloggen:)

Har gjort om lite här på bloggen som ni kanske ser. Det är första gången jag ens försökt mig på att fixa med det själv. Förut var det bara en massa koder som jag inte fattade någonting av men nu kan jag ju pyttelite av det iallafall, och gud va kul det är!:D Nu har jag nått nytt att hålla på med om dagarna, ju mer jag försöker ju mer kommer jag ju att lära mig! Jag gjorde absolut inte om designen för att jag inte gillade den du gjort till mig Ida,det får du verkligen inte tro! Den du gjorde var superfin!!! Jag ville bara försöka lite själv. Så det här är vad jag hållt på med nu i några timmar. Jag ska snart måla naglarna, jag ska göra franskmanikyr igen. Tycker det är så kul att måla och så är det så snyggt. Kanske ska fixa syrrans naglar sen också, det har hon tjatat om i några dagar nu.. Så jag får väl vara lite snäll;) På tal om något helt annat så glömde jag att säga igår att jag fick julklappar av faster,farbror och kusinen jag fick ett presentkort på smycka(anderssons) på 150kr och en väldans stor chokladtomte. Så jag får se någon dag när jag är i stan om jag hittar nått fint smycke att köpa för presentkortet.
Men nu ska jag gå och ta bort det gamla naglacket!


Jag var ju ute och fotade förut men har inte laddat in bilderna på datorn än men det ska jag göra när naglarna är klara och så laddar jag upp några här sen.^^

Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0