Great day!

Denna dag har varit väldans bra. Det blev inget matteprov idag, och det var skönt. Det ska va på onsdag istället så nu hinner jag plugga på ännu mer. Ska se till att jag är riktigt förberedd för jag hörde något om att detta prov är ett från gymnasiet(?) Det hoppas jag inte på.
Andra lektionen skrev jag so-prov och det känns bra. Skrev på som bara den och ca 5 A4 papper senare var det jag som nästsist promenerade ut ur klassrummet. Hoppas på att det gick bra nu. Kände att jag glömde skriva en massa som jag tänkt ut innan men så kan det gå. Håller tummarna för att det gick bra iallafall.
Kvällen har spenderats hos moster och morbror där även kusinen var som kommit hem ifrån Lund några dagar. Där bjöds det på super god taco-paj och en massa annat gott. Trevligt trevligt.
Jag har hemkunskapsprov på måndag och kom just på att jag glömde kvar boken i skåpet. Åh, typiskt mig alltså.
Men jag får försöka få tag på någon i min grupp som kan säga orden jag ska kunna. Provet är om konsumentekonomi så jag ska t.ex lära mig vad villkoren för att man ska få byta en vara är, och lite sånt.
Men det löser sig nog. Har även en hel del annat att plugga nu i helgen också. Matte,svenska-häfte och en hel del spanska ska göras. Men det hinner jag nog med, har nästan inga planer alls för helgen. Ska in till stan en sväng imorgon, men annars är det inget.Eller jo juste har ju cheer på söndag också:D
Gymnasievalet ska även göras. hmm, just nu känner jag för samhäll-ekonomi, men får väl se vad jag känner för imorgonxD
Det känns lite depp att jag inte vet någon som jag känner som ska gå samhäll-ekonomi:/ Men man lär ju säkert känna en massa nytt underbart folk. Hoppas på det iallafall. Nu ska jag gå ner och leta lite i skåpen och se om jag hittar några chips. Blev väldigt sugen på det,hah

♥Louise


Kommentarer
Postat av: Becca

En tjej från våran klass ska gå samhäll-ekonomi :) Hon är verkligen jättesnäll :)

2010-01-30 @ 12:46:40
URL: http://obviously.devote.se
Postat av: Louise - till Becca

Okej, vad bra!:D

2010-01-30 @ 14:14:22
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0