Godnatt♥

Har tänkt mig att jag ska gå och tvätta ansiktet och borsta mina tänder nu och sen gosa ner mig i sängen under det varma täcket:)
Kan ju inte va uppe allt för länge, för jag har tänkt mig att jag ska dra mig till skolan imorgon. Kan verkligen inte missa mer nu.. Så så får det bli. Får inte glömma att sätta klockan nu också så jag kommer upp imorgon. 06.15 är det jag som ska upp imorgon!! Ska duscha och så så jag vaknar ordentligt. Det ska faktiskt bli rätt så kul att gå till skolan imorgon, jag får ju träffa alla och så:) Sen behöver vi ju inte tänka på plugget för det finns ju inte nått som är kul med det.
Nu väntar tandborsten;)

Puss och Godnatt på er!<33

Btw, kollade på Andra avenyn nyss.  Tyckte det var lite konstigt. Avsnittet var inte riktigt likt serien. Aja nu får vi vänta en heel vecka med att få reda hur det går med Liv. :/
asså gud jag är helt inne i den där serien , haha
Alright, back to my life and the toothbrush.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0