Shopping!


Lite smycken fick jag med mig hem:)
2par örhängen ifrån guldfynd
1 armband ifrån Kappahl


Köpte 2 ansiktsmaskar ifrån Hm. Har tänkt mig att jag ska börja använda det
lite oftare. Huden blir så bra:)
Köpte också hårnålar på Hm. Mina har en viss tendens att alltid försvinna..


Köpte en bok på Bokia.
Har läst första boken och tyckte den va jättebra så har länge letat efter
andra boken och så hittade jag den på bokia. Gissa om jag blev
glad!?:D Nu får jag bara hoppas på att 2:an är lika bra som 1:an.


En oversize skjorta ifrån Åhlens. Den kommer bli riktigt snygg till ett
svart långt linne och leggings. :)


2 basic linnen ifrån Lindex. Ett svart och ett vitt.
Ett rosa linne ifrån Åhlens
2 bh:ar ifrån åhlens


Lite inrednings grejer till mitt rum. 
Klocka + svarta blommiga underlägg ifrån Åhlens
Vit filt ifrån Jysk

 
Coola örhängen ifrån Lindex

Så det var nog alt tror jag:)
Nu ska jag sätta på grymt bra musik och starta med städandet.

See you!


Kommentarer
Postat av: J

Om jag minns rätt är boken riktigt bra!

2010-01-24 @ 13:32:23
Postat av: louise- till J

vabra!:) Vi får hoppas att du minns rätt då;)

2010-01-24 @ 14:10:42
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0