Tisdag+ dagens outfit

Tjaa!;)
Är precis hemkommen ifrån skolan som faktiskt varit helt okej idag. Eller jao, förmiddagen iaf eftermiddagen har bestått av 3 timmars Ma/No-.- Fast har jobbat massor så det har faktiskt gått väldans fort. Känns så bra när man känner att man hunnit med lite och inte bara suttit och pratat. Men även att jag gjorde mycket på lektionerna så finns det ändå en stoor hög läxor som bör göras ikväll... hmm. Jag ska försöka att inte fastna här framför datorn allt förlänge ikväll som jag gjorde igårxD Skulle plugga massa menså blev det inte riktigt.. Men ikväll, då vet ni, då är det jag som gör klart alla läxor, hehe

    
  Dagens outfit:)
  Vrålskön stickad tröja ifrån hm
  vitt linne ifrån gina tricot
  svarta strumpbyxor
  Klocka ifrån guldfynd


Nu ska jag plugga! -.-

 

Loooooove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0