Denna dag:)

Denna dag har varit skoj! Började med att kusinen kom hit med en massa pulkor och sånt och då blev det åka av i pulkabacken utanför mitt hus. Shit det va evigheter sen jag åkte pulka!:O Åka pulka är underskattat!
Efter det blev det fika och sen kollade jag lite på nån film som gick på tv.  Sen åkte vi upp till farmor och åt middag. Och har nu precis kommit hem därifrån. Nu kollar jag lite på nån deckare eller nått som går på tv,men det är ju inte det roligaste när man nt hängt med ifrån börjanxD
Det var iaf min dag det.
Asså shit skolan börjar redan på fredag!!!!:( Jag får ångest asså, varför är inte jullovet lika långt som sommarlovet?? Jag känner på mig at tden här terminen kommer bli riktigt tuff med de nationella proven och gymasievalet. Usch! Jag når dåligt utav att tänka på det! Kan man inte börja om i "nollan" nu igen? haha
Åh vad jag sitter och svamlar! Grattis om ni har orkat hänga med att läsa haha
Nu ska jag iallafall ta tag i mitt liv och göra något vettigt!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0