Äntligen helg!

Hej på er! Äntligen helg! Dock så känns det knappt som denna vecka har börjat för mig då jag var sjuk halva. Men aja det är ju snart en ny(Y) Matte-provet idag gick sådär. Känns inte alls bra faktiskt. Men G blir det nog iallafall, haha Resten av skoldagen har gått superfort.
Efter skolan förjde jag med Frida hem och sen tog vi en buss in till stan vid halv 4. När vi va framme kolla vi lite på åhlens och sen blev det den efterlängtade kycklingmackan och varma chokladen på tantgrön. Mums säger jag bara! Det cafét är så himla mysigt alltså. Men sen efter en hel del snack och när vi var mätta och glada fortsatte vi att gå runt och kolla i affärer. Inhandlade en hel del grejer som jag har tänkt mig att jag kan visa här på bloggen imorgon. Just nu är jag alldeles för trött. Ska alldeles straxt gå och lägga mig.
För att kort sammanfatta dagen så har den varit toppen! allt utom matteprovet förståsxD

Nu ska jag sova, måste gå upp typ 9 imorgonbitti då jag ska in till stan igen;)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: frida

underbart med min underbara vän ! :*

love you §

2010-01-24 @ 13:35:44
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: louise - till frida

Underbaraste du!<3

love you too!(L)

2010-01-24 @ 14:12:02
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0