6 januari

Hej på er!;)
Om ca en timma kommer Karin hit, oh ja jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. Men det löser sig nog. Jag är sjukt sugen på att gå ut och fota så vi får väl se hur det blir.;D
Asså åh det är bara 2 dagar kvar tills skolan börjar nu;( Om man räknar med idag alltså. Och hur ska det gå? För det första:
• Hur ska jag komma upp vid kl halv 7 när jag gått upp vid 11-12 hela lovet?

• Hur ska jag orka träningen? Jag har inte rört mig ett skit på lovet, hah Men är väldans sugen på att bygga nu faktiskt heh

•Hur ska jag hinna med cheer 2-3 ggr i veckan, street 1 gång i veckan och plugg så jag drunknar? Detta kommer gå illa! hah

• Jag har ingen aning om vad jag ska välja på gymnasiet, just nu lutar det mot samhäll språk men det är bara för att jag inte kan komma på nått bättre. Men jag vet inte om jag kommer tycka att det är så kul.

• På tal om nått som inte har med skolan att göra så förstår jag inte hur jag ska klara att typ aldrig träffa Lindi när vi slutar 9:an eftersom hon förmodligen flyttar till stockholm då och jag går kvar här. Vi har liksom gått i samma klass sen klass 1 och varit med varandra i stortsätt varenda dag sen dess. Men det måste funka helt enkelt! Vi får hälsa på varann^^

Nu orkar/vill jag inte komma på och tänka på fler tråkigheter. Juste mitt nyårslöfte är att alltid tänka positivt om nått inte går som jag vill.  Sen ska jag bara äta godis i helgerna;) Vi får väl se hur det går med detxD

Nu ska jag gå och borsta mina tänder;)
puss hej!<3



Slänger upp en bild för rolighetens skull;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0