2010 är här!:D

2010 är här nu. Det känns superbra! Gårkvällen spenderades somsagt här hemma med delar av släkten. Vi åt hur mycket mat och efterrätt och godis som helst,haha iallafall jag. Jag fick knappt i mig någon frukost alls förut. xD   Ikväll kommer min kusin ifrån stockholm och hennes föräldrar hit. Dom kommer hit och äter sen:) Hon är 5 år så det kommer bli väldans massa lek ikväll men sånt är ju gulligt. Måste städa lite här på rummet för det ligger massa saker överallt-.- Jag måste bli bättre på det här med städningen asså! hah


Hade ni en bra sista kväll/natt på 2009?^^

 

Love L


Jag avslutar detta inlägg med en härlig sommar bild ifrån underbara sommaren 2009!:D


Kommentarer
Postat av: Jossi

sötnos :D

2010-01-03 @ 22:26:20
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: louiiseeriksson

du är! ;)

2010-01-03 @ 23:10:33
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0