2009 = toppen år!

Jag vet att jag är lite efter men här kommer en sammanfattning av mitt år 2009 i bilder:)

En bild på dig från år 2009:




2st vänner som gjort ditt år bra:





Två dagar ifrån 2009 som du aldrig glömmer:


Dagenkul , haha


Cheer-tävlingen:)



2 av resorna du gjorde 2009:



 LONDON!!

London (igen) var där från 15-18 april med mamma,syster,moster och morbror. Min kusin pluggade där då så vi åkte dels dit för att hälsa på henne och sååklart shoppa massa!^^



En annan resa jag gjorde detta år var en betydligt kortare resa än london. Den här resan var på sommaren till Göteborg med Camilla:)<3


Haha, vilken bild!xD

Göööteborg<3
Vi gick på Liseberg 2 dagar i rad men kan inte hitta bilderna ifrån det:(Jag kan iaf säga att det blev en del åk i balder haha




2 underbara människor du lärt känna:


Lisa<33333



Ida<3333


Tre foton med dig som fotograf:




 



Åh jag älskar den här bilden! Det var bland de första dagarna jag fått min systemkamera och jag gick runt och fotade precis allt och alla hah. Och så en morgon när jag vaknade och kollada ut genom fönstret var det såhär vackert:)


Beckas och min photoshoot i somras:)


För att kort sammanfatta året med ord : År 2009 var riktigt j***a bra!! ;D





Kommentarer
Postat av: frida

älskar dig lovie ! <3

2010-01-11 @ 18:29:34
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: frida

älskar dig lovie ! <3

2010-01-11 @ 18:29:53
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: louise- till frida

I Love You!<33

2010-01-11 @ 19:38:40
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0