17:12

Nu är även torsdagen avklarad denna vecka , gud va skönt. Eller ja asså dagen är ju inte slut än men det är ju skoldagarna som är jobbiga/tråkiga. Dagens största tumme ner får matatanterna, haha. För när vi kom till matsalen och skulle äta så var maten slut så vi fick vänta i ca en halvtimme på att dom skulle fixa ny-.- Tillslut orkade inte jag stå och vänta mer så jag tog lite sallad och gick och satte mig men precis då kom maten så jag fick i mig lite spagetti och köttfärssås tllslutxD Dock så var spaghettin långt ifrån klar så den va hård.. Asså shit, sitter jag och skriver om maten i skolan? haha vilket liv jag har. Haha
Annars så har dagen rullat på som vanligt. Ikväll ska jag plugga lite och så. Känner mig faktiskt duktig för igår gjorde jag klar massa matte och det konstiga är att jag faktiskt tyckte att det var riktigt kul:O Jag har blivit knäpp! Jag hatade matte när jag va yngre, matte bland det värsta jag visste.
Ikväll har jag några No frågor om kolväten och ljud att ta tag i-.- hmm, no är iallafall inte ett dugg kul..
Men nu ska jag äta mat, see you later! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0