17:10

Hjälp vad fort dagen har gått! Känns som att det var nyss jag vaknade. Jag har haft hur tråkigt som helst idag men ändå har tiden flugit iväg, brukar det inte va tvärtom? att tiden går fort när man har kul och sakta när man har tråkigt. Konstigt det där! Idag har jag suttit här hela dagen så är väldans trött i ögonen och har ont i kroppen. Men jag får väl skylla mig själv antar jag. Jag har kollat runt på lite olika onlineshop sidor t.ex min favoritaffär Ginatricot men den sidan är helt konstig, iallafall på min dator så det går inte att skicka efter grejer:/ Lite tråkigt eftersom det har så himlans fina och ändå billiga kläder. Jag har också varit inne och kollat på Ellos och även där har jag blivit kär i en hel del grejer. Hur ska detta gå? hah Kommer bli helt fattig!:S Jag har även försökt att hjälpa Lovisa lite med hennes blogg med header och sådär men det blev inte så lyckatxD Jag får fortsätta öva och öva. ;)
Skrev ju igår eller när det var att jag skulle vara med Karin imorgon och gå på stan men kom på att det är ju helgdag imorgon så det är inte så troligt att affärerna är öppna:( Synd, för det är en hel del jag behöver köpa..
Men jag får ta det någon annan dag.. Kanske på torsdag?:) Vi får se.
Nu har jag precic ätit supergoda våfflor så nu är jag proppmätt, hah

Laater!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0