21:38

Hej alla söta!♥
Vad har ni hittat på en så snöig och kall söndag som denna? Själv så har jag mest tagit det lugnt. Precis som jag skrev att jag skulle göra i inlägget i förmiddags. Åkte på träningen vid klockan 4 och den var rolig. Vi var typ bara 10st eller nått men det gick bra ändån.När jag kom hem tog jag en låång och varm dusch med hårinpackning och allt. Känner mig duktig, för jag brukar alltid glömma sådant. Åt toast och efter det chokladpudding förut också. Har nog inte ätit chokladpudding på flera år tror jag. Tycker inte att det är så jätte gott, men någon gång ibland så funkar det. :)
Tror att jag ska publicera detta inlägg nu. För jag sitter inte vid den datorn jag brukar ha och den jag sitter vid nu brukar stänga av sig lite då och då så jag vill inte riskera något. x)

Vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon. Det blir en lugn dag imorgon med (Y)

Kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0