Måndag ;)

Hej :D
Nu är jag hemma ifrån sångövningen. Även om jag kanske inte har den bästa rösten (HAHA) så tycker jag faktiskt att det är riktigt roligt. Man kommer liksom bort ifrån verkligheten en stund, precis som jag skrev om dansen. Kanske gör man just saker på fritiden för att komma bort ifrån skolan, jobbigheter och för att helt enkelt få tänka på något annat för en stund? Så känner jag iallafall. Jag skulle aldrig klara att bara sitta hemma på kvällarna och inte göra någonting. Jag känner att skolan funkar bra just för att jag inte bara sitter med näsan i böckerna hela kvällarna. Jag tänker mycket bättre om jag tränat. Visst det får ju inte bli för mycket träning så att man inte hinner med skolan men några kvällar i veckan är bara bra. Själv tränar jag sång måndagar, street dans tisdagar, cheer onsdagaroch söndagar. Alltså 4 ggr i veckan och ibland kan jag känna att jag inte riktigt hinner med men då är det ju bara att hoppa över en träning för skolan går alltid först. Aja nog om det. 
Denna måndag har varit rolig! Lindi och jag har mest gått runt och skrattat hela dagen. hah Började med en rundvisning i biblioteket (?) haha kunde dom inte tänkt på det lite tidigare? Biblioteket har ju funnits där ett bra tag nu. Men ja ja där visades vi runt ett tag och jag fastnade vid ett gäng fototidningar. Dom var väldigt bra och lärorika så jag funderar på att låna hem några stycken. Tycker att det är så himla roligt^^
Aja efter rundvisningen var det franska som stod på schemat och där väntade en dryg lektion med en ändå rätt rolig åke. Haha han har sina stunder. Efter det var det lunch med goda pannkakor^^ Gick sen en sväng till centrum och sen tillbaks till skolan för att ha engelska vilket var rätt kul faktiskt. Gick igenom en ny text och lite. Sen var det bild för första gången på 5 veckor, så det var roligt. Vi började att måla av ett konstverk. Jag valde en väldigt söt men väldigt svår bild så vi får se om jag lyckas att få det likt. Mina bild-skills är inte de högsta,haha.
Men sen var det bara en So lektion kvar och den var rolig och gick väldigt fort så sen var det bara att åka hem.
Kan ju även berätta att jag inte går på den bästa skolan då vissa delar av den är avstängt pga att taket håller på att rasa in för att det ligger så mycket snö uppepå. xD 

Men när jag kom hem  hann i stort sett bara hem hit och äta och sen var det dags att åka iväg och sjunga som jag skrev i förra inlägget.:) Och nu sitter jag här igen och tänkte alldeles straxt fixa med dagens outfit bilderna. Så så får det bli. Bilderna kommer snart.


Pussar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0