17:52

Hej på er!;)
Hade det väldigt roligt igår kväll/natt med trevligt folk och en massa fotbollsmatcher. Även att jag suger på  fotboll så blev jag väldans sugen på att spela men det var nog tur att jag inte var med för det var en hel del som flög över sargen och som ramlade och fick hjärnskakning och grejer så med min otur hade jag säkert brutit ett ben eller något xD Kom iallafall hem runt halv 3 - 3 och konstigt nog kunde jag inte somna på ett bra tag så jag läste ut min bok. Grymt bra var den!  Den heter "Bara inte du". Jag tycker verkligen att ni ska läsa den för ni kommer inte bli besvikna, jag lovar!:) Vaknade vid halv 11 idag och när jag var klar följde jag med m & p in till stan och handlade lite. Jag köpte inget förutom en stor godispåse ^^  När vi kom hem sen så kollade jag några sexandthecity avsnitt men somnade efter typ 3 vilket kanske inte var så konstigt då jag inte sov alls så många timmar inatt.
Jag är jätte sugen på att redigera bilder men har inga att redigera.:( Har heller inget batteri i kameran + att jag inte har någon inspiration så kan ju inte ta några nya bilder heller :((
Så istället ska jag gå och se om det är något bra på tv'n.

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0