Meet me half way

Det blev tyvär inget mer inlägg sen på tisdagskvällen som jag skrev. Om jag minns rätt så somnade jag rätt tidigt den kvällen^^ Nationella provet på tisdagen i läsförståelse gick bra. Mycket bättre än jag trott. Eller ja, jag har ju inte fått tillbaka det än men det kändes helt okej iallafall.

Igår blev det ju inte heller något inlägg men det beror på att jag spenderade kvällen i en av gymnasiets gympahallar med ett gäng härliga brudar och en grym cheerträning. Och när jag kom hem sisådär runt halv nio var det duschen,mat,andra avenyn och sova som gällde. Har blivit förkyld också så är sjukt trött hela tiden. -.-

Idag hade jag nationellaprov nr 2. Vi skulle skriva en uppstats på svenska. Fick 4 olika teman att välja imellan. Jag valde "Allt är möjligt!" och då skulle man skriva om ett tillfälle då man tänjt på gränserna och gjort något man trott var omöjligt. Så det spenderade jag ett par tre timmar på. Vet inte riktigt om jag blev nöjd eller inte. Men efter att ha läst och skrivit dit/om en massa gånger så blev den helt okej. Resten av skoldagen har varit en samling och sen på spanskan hade vi hemkunskap istället för alla nior på min skola har hållt på med ett matprojekt nu i några veckor och det har gått ut på att vi för det språkets land vi läser har vi tagit några typiska maträtter. Alltså tyskland,frankrike och spaninen. Och matprojektet avslutas imorgon då vi ska ha en liten fetsmiddag i skolan. Så därför skulle vi laga lite av maten vi ska ha imorgon idag:) Så jag + några av mina brudar gjorde en spansk efterrätt som var någon slags vaniljkräm. Super gott va det! ( ja, vi var ju tvungna att smaka och se att det var gott idag, haha) Sen slutade vi och självklart fick man ett par mulningar vid busshållsplatsen. Tack ska du ha! Du ska få igen imorgon, även att jag vet att det kommer att sluta med att jag är dubbelt så snöig som du men jag SKA hämnas! Imorgon taggar jag även nattinnefotboll. Åker dit med Lindi och Lukas och kollar på. Skulle gärna varit med och spelat, men fotboll är inte riktigt min grej x) Så jag sitter hellre bredvid planen och hejar på.

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen senare ska jag kolla på Glee och Made in sweden.
Vi får se om vi hörs senare. Slänger nog in dagens outfit sen iallafall!:)

Pussar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0