Tuesday!

Sommar nu tack!! Pallar inte snön längere alltså! Nu tycker jag verkligen att den kan försvinna. Det var kul de första veckorna/veckan men nu är den bara jobbig. Jag vill kunna vakna upp på morgonen, ta på mig shorts och ett linne eller kanske nån snygg tunika och sen ringa en komipis och åka och bada. Gud va mysigt. Om ändå drömmar kunde bli verklighet.
Har varit väldigt trött idag. Somnade nog lite för sent igår.. Vi kollade iallfall på film i skolan en stund idag. Den var hemsk! Den handlade om ett litet land i Afrika som heter Rwanda som typ va indelade i två grupper och så blev det bråk och en massa människor blev dödade. Det värsta är att det är en sann historia. Det är så hemskt att människor just nu i världen svälter,dör och har hemska liv medans vi sitter här och har det jätte bra. Vi har mat på borden, vatten i kranen och frihet. Vi kan göra så himla mycket här och ändå så uppskattar vi det inte. Alltid har vi något att klaga på. :/ Aja nog om det.

Efter skolan åkte jag till frida och sen åkte vi på dansen. Grymt kul! Åh vad jag älskar det.
Nu ska jag titta över några procenttal i matteboken. Har prov imorgon.

Loove♥


Kommentarer
Postat av: frida

jag är glad över att ja valde o va med på dansen:D

grymt kul som alltid !

puss <3

2010-02-02 @ 21:08:47
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: ida

tack jag vet finis, finns för dig med! <333

2010-02-03 @ 07:08:55
URL: http://idaemeliinda.blogg,se
Postat av: Louise -till frida

Skitkul ju!;D längtar tills nästa vecka, hahah

PUSS!<3

2010-02-03 @ 16:05:55
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0