Packining på G

Måste sätta igång och packa nu. Jag är alltid ute i sista minuten men jag får hoppas att jag får med mig allt. Åker ju som sagt till stockholm med Becka imorgon :) Hon kommer hit klockan 7 imorgon och sen ska vi ta bussen in till stan någon gång på förmiddagen och sen åker bussen ifrån västervik emot stockholm vid 13:15. Sedan blir det att sitta på bussen i lite mer än 4 timmar. Men med så  bra sällskap som jag kommer ha så ska det nog gå bra! (Y)
Dagen idag med frida har varit väldigt roliga, haha lite för rolig där på slutet kanske(?) Tycker lite synd om hennes bröder och david när vi fick lite damp där ett tag xD Men kul hade vi iallafall,haha
Vi övade lite på dansen också (Y)

Men nu måste jag verkligen börja att packa.

Vi kanske hörs imorgon annars så skriver jag nog på söndag kväll igen.

Ha det bra här hemma i viken! För jag kommer ha det alla tiders i stockholm! haha

Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: frida

hahaha ja men kul va de iaf :D !<3

2010-02-24 @ 21:28:15
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0