Mys på stan ♥

Är nu hemma ifrån en mysig eftermiddag med Frida på stan. Vi fikade och gick och kollade runt i lite affärer. Köpte nästan ingenting förutom ett nagellack, ansiktsrengöring och lite godis. Jag ska till stockholm på lovet så jag sparar pengarna tills dess. Ska eventuellt till linköping och shoppa imorgon också men det beror på hur vädret är, dom säger ju att det ska bli värsta snöovädret :( Vill verkligen att snön ska försvinna nu.
Skolan idag har varit stressig. Började med ett väldigt lätt matte prov och sen en väldigt lång so lektion och sen franska där vi hade glosförhör och sen tillsist engelska där vi hade test.  Det är skönt att  det är över nu iallafall kan jag säga. Kan man trycka in fler läxor och prov till samma dag? - Nej, jag tror faktiskt inte det. Men det ska iallafall bli riktigt skönt med en vecka lov nu. Underbart!

Nu ska jag gå ner och hämta lite chips och sen ska jag nog kolla lite på Let's Dance tror jag. Laddar nog upp dagens outfit sen också. Om jag hittar kamera sladden x)

Ha en trevlig fredagskväll nu!:)

L.O.V.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0