Måndagen

Sådär, nu var designen klar. Rött blev det. Har aldrig riktigt gillat rött men det här blev faktiskt rätt snyggt tycker jag. Vad tycker ni?
Dagen idag har varit väldigt lugn. Skönt det. Gick och handlade lite godis o dricka och grejer till provet imorgon på lunchen. Ska sitta i aulan i typ 2 timmar så kan ju va bra att ha något att mumsa på^^ På torsdag ska vi sitta i typ 3 timmar tror jag och då lär jag behöva en extra arm då jag säkert kommer få skrivkramp efter en kvart. Någon som har en arm att låna ut? ;)
På hemkunskapen gjorde vi kärleksmums och så fick vi tillbaka proven om konsumentekonomi. Jag fick ett VG med bara ett par poäng ifrån MVG :/ Surt ju!
Sen var det bara en so lektion. Och efter 3 mulningar och en snöig jacka var jag äntligen hemma. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Inte mig emot. ^^

Jag kan ju alltid bjuda på en bra låt ;)


P U S S ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0