Måndag

Shiet! Klockan är 2!? Redan. Jag som typ nyss vaknade. Eller jao vaknade vid typ halv 1 eller nått. Men ändå klockan är 2? Halva dagen har redan gått och det enda jag hunnit med är att äta frukost och städat pytte lite.
Usch. Jag hatar när man har sovit bort typ halva dagen. Det känns som att man missat så mycket xD 
Just nu sitter jag iallafall och lyssnar på grym musik och kollar igenom en massa bilder. Typ hälften av alla bilder är sommar bilder och behöver jag säga att jag längtar?

Ska nog snart ta tag i mitt liv och dammsuga mitt rum och efter det tror jag att jag kanske ska baka något. Blev väldigt sugen på det bara sådär. Jag har inte bakat på evigheter. Det svåra är ju bara att komma på vad man ska baka. Någon som har något förslag? 

Kramar


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0