Lördag

Det blev inte att åka till Linköping idag. Så jag tog mig en lång sovmorgon istället, såhär första dagen på sportlovet. Vi funderar på att kanske ta Linköping imorgon istället så vi får hoppas på att vädret är på våran sida då. Om man kollar ut genom fönstret nu så är det typ snöstorm så jag håller alla tummar jag har på att det ska blåsa över idag och bli bra/okej väder imorgon. Just nu sitter jag och kollar lite på tv och äter godis^^

Mina planer för sportlovet:

Söndag :
Kanske shopping i Linköping. Annars ta det lugnt och gå på cheer-träning kl 16.

Måndag : Inga planer än

Tisdag : Vara med Ida 

Onsdag :Va med Frida +  Packa och förbereda inför stockholm-resan

Torsdag : Åka till Stockholm med Becka

Fredag : Stockholm

Lördag : Stockholm

Söndag : Åka hem ifrån Stockholm

Ska vara med Frida någon dag i veckan också, men vi har inte bestämt vilken än.

Nu ska jag ta tag i mitt rum så Byye!


Kommentarer
Postat av: frida

wihu :D :*

2010-02-20 @ 14:52:24
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0