L som i Lööördag

Hej på er!:)
Hoppas att ni hade en bra fredagskväll igår. Det hade iallafall jag. Den kanske inte var den roligaste men den var väldigt lugn och mysig. Jag kollade på Let's dance och lite. :)
Nu på förmiddagen har jag varit i stan. Började med att gå runt lite uppe i Allén kollade lite på rusta och det som  finns där uppe. Hittade inget speciellt förutom lite hårgrejer och sånt som är mycket billigare där än på typ Åhlens. Så det var ju bra. Var även inne en sväng på Team sportia, jag är nämligen på jakt efter ett par gråa mjukisbyxor till dansen, men där var det inget som föll mig i smaken. Sen traskade jag enda ner till stan och snacka om att jag frös alltså. Ont i fötterna fick jag också även om det kanske inte är så jätte långt. haha
När jag väl var nere på stan kollade jag runt lite i affärerna. Hittade en snygg tröja ifrån hm för ynka 50 krornor så den fick följa med hem. Sen hittade jag ett par skitsnygga skor på dinsko som jag kollat på ett bra tag nu som var på rean. Men såklart fanns de ju inte i min storlek:( Typiskt. Vill verkligen ha ett par snygga klackar och dom här var perfekta!
Sedan mötte jag upp mamma och så åkte vi och handlade mat och sen åkte vi vidare hem. Nu har jag precis ätit lite lunch och kollat klart på att sexandthecity avsnitt. Ska nog alldeles straxt börja att städa mitt rum. Gud så tråkigt, men nödvändigt!


Bjuder på en bild på mig ifrån början på 2009 då jag hade kort hår :)

P e a c e !

Kommentarer
Postat av: frida

va de dom skorna jag har köpt ? du kan ju köpa dom på internet ? :D :* <3

2010-02-06 @ 18:50:41
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: Louise - till frida<3

aa, det är dom. Var inne där på internetsidan men dom fanns inte i 37 där heller:( <33

2010-02-06 @ 19:15:39
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/
Postat av: erika

Sööto! :*

2010-02-06 @ 22:16:27
Postat av: frida

nehe okey :((

men dom va rätt stora i storleken, inte för att du kanske kan ha 36 men kan ju alltid prova ? för ja har ju 37-38 men kunde verkligen inte ha 38 !

puss <33

2010-02-07 @ 15:57:17
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: Louise - till frida

Dom finns inte i 36 heller:( I stan fanns bara 38 & 39:(

Men jag har hittat ett par andra ganska lika som jag funderar på att köpa^^

<33

2010-02-07 @ 21:33:17
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0