Känns faktiskt rätt bra

Men ansiktsmasken på plats och en skål med vaniljglass med chokladsås framför mig så känns det faktiskt rätt bra. Nu är jag redo för ännu en skolvecka;)
Träningen var grym! Vi bygde, gjorde gymnastik och dansade. Kan det bli bättre? Iofs kanske inte ni som inte går på cheerleading förstår mig riktigt så jag tycker verkligen att ni borde prova på det. Om ni gillar gymnastik, kasta folk i luften och dans och såklart det bästa: underbara personer som man inte kan sluta skratta med förstås.
Annars är  det nog inget för just dig. x)

Känner att jag nog haft ansiktsmasken på lite längre än vad man ska nu. Så det är nog bäst att jag springer och sköljer bort den.
Men vi hörs imorgon. Då ska jag ta tag i designen också. Känner att det inte är så jätte snyggt med lila bakgrund och rosa header xD

Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0