Känner mig duktig ;)

Nu har jag varit lite duktig och städat lite. *stolt* (A) Ska nog snart gå och göra mig i ordning för sängen. Blev jätte trött sådär helt plötsligt. Och så kan det nog vara bra att somna tidigt för en gång skull. Kan ju vara rätt bra att inte somna på provet imorgon xD  Juste, imorgon är det ju dans också. Tur jag kom på det så jag kan packa ner alla grejer ikväll så att det inte blir så stressigt imorgonbitti. Hatar verkligen att stressa på morgonen. Jag brukar alltid sätta klockan lite tidigare än när jag ska gå upp så man kan ligga och snooza ett tag^^ Sen brukar det ta evigheter innan jag kommer ner till frukostbordet. Speciellt de dagar då jag inte bestämt vad jag ska ha på mig kvällen innan. Då kan det nästan bli så att man kommer springandes med mackan i handen till busshållsplatsen. Och det är ju inge vidare direkt.
Nu ska jag gå och tvätta rent ansiktet och borsta de små tänderna.

Smack!Y


Kommentarer
Postat av: pictures by anna♥

Frågestund på bloggen!

Nu är det dax att ställa frågor du vill ha svar på, det kan vara asbolut vad som helst. så fråga på



http://annaalden.blogg.se/2010/february/fraga-pa-svarar-framat-veckans-slut.html#comment

2010-02-08 @ 22:30:27
URL: http://annaalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0