FREDAG!

Yes! Nu är det helg. Dock så brukar det gå väldans snabbt tills det är måndag igen. Men det ska vi inte tänka på nu. I helgen ska jag ta det lugnt. Plugga lite och måste nog faktiskt ta tag i och städa mitt rum. Väldans stökigt är det just nu. Kanske även hinner med en sväng in till stan imorgon. Tror att pappa ska in dit så då kan jag ju hänga med.:)
Skolan idag har gått bra. De sista talen jag hade kvar på matteprovet ifrån i onsdags gick bra förutom en slarvfel på sista då jag råkade skriva att svaret va 15promille ist för 1,5 promille. Surt när man kan det egentligen ju:(
Tyvär inte så mycket jag kan göra åt det nu.. Engelskaförhöret gick bra även det:) Kunde alla orden galant;)
Nu taggar jag för de nationella proven i svenska som är nästa vecka. Är lite nervös, men ändå inteså mycket. Det är ju bara att göra så gott man kan liksom. Så det blir nog bra.

Har nu sedan jag kom hem suttit och fixat ihop ett litet collage med lite av de produkter/smink som jag använder.
Kände för att hitta på något kul här på bloggen, så jag hoppas att det uppskattas^^
Kommentera gärna om det är något speciellt som ni vill att jag ska skriva om. Jag ser ju att det faktiskt är en hel del som tittar in här varje dag så något borde ni väl tycka att jag ska skriva om så att bloggen blir bättre?:)
Kanske ni vill att jag ger fler musiktips? Kanske jag ska börja med "dagens låt"? Eller kanske ni vill att jag ska lägga in fler foton eller kanske mer mode? Jag blir bara glad om ni skriver förslag!:D

Smink-collaget kommer alldeles straxt. Måste bara fixa det sista med det.

P U S S ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0