Fredag

Shit vad fort veckorna går. Det är ju redan fredag :O Visst
det är väl bra att det går fort men det här är lite väl fort. Det känns ju som att det var måndag igår. Fast det är ju bra att det går fort på ett sett för om det går fort blir det ju fortare sommar och det är det som står högst upp på min lista just nu.
Dagen har varit bra. Har bara haft en lektion vilken var ma/no. Och på den gjorde vi nått test och några matte-tal och sen fick vi sluta för att vi skulle förbereda för matprojektet. I min grupp skulle vi fixa så att maten kom till fritidsgården där vi skulle va och lite. Sen var det lunch och sen började matprojektsmiddagen. Det var ingen av alla de rätterna man fick smaka som föll mig i smaken. Det mesta smakade,hmm, inte alls bra.
Västervikstidningen var där och självklart kom jag med på en bild. Håller tummarna för att den inte kommer med i tidningen x) 
Ikväll blir det nattinnefotboll som jag nämnde igår. Och det blir nog kul. Ser fram att se lovisa i sina rosa cykelbyxor, haha 
Funderar strakt på att ta med kameran men får se om jag orkar. kanske tar den lilla digitalkameran föresten.
aja, får se hur jag gör. Lär skriva mer här idag innan jag åker för bussen går inte förens 21:50.

Pussar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0