Bra dag ! :D

Hej! :D
Sitter på mitt rum med hög grym musik och tar det lugnt. Biljetten till stockholm på torsdag är bokad nu också. Vi kommer ha det bäst becka! :D Det ska bli så himla roligt. Så just för tillfället känner jag att det inte kan bli så mycket bättre ^^
Dagen idag har varit super. Kom efter mycket om och men och med en stelfrusen kropp som fått stått och väntat i snöstormen och kylan lite för länge väntandes på en försenad buss in till stan...-.- Mötte upp Ida på Åhlens och så gick vi en sväng på stan. Köpte ingenting förutom hårfärg och sen ett läppglans ifrån kappahl som luktar och smakar fanta, haha . Jag har blivit beroende av det alltså. Kommer inte att gå någonstans utan det. Okej nu överdrev jag lite kanske men det är super! Det är bra dessutom också. Mina läppar är hur "lena"( säger man att läppar är lena?xd) som helst och jag har bara använt det i en dag. Efter rundan på stan åkte vi hem till Ida och där börjades det med färgande av hår på en gång. Jag färgade ljusare. Typ i den färgen jag hade innan jag färgade det mörkbrunt. Så nu ska jag låta det växa och inte färga det på ett bra tag. Det blir ju så himla slitet.Ska göra blonda slingor i sommar. Så tills dess ska jag hålla det borta ifrån färgningx)
Efter att Ida färgat klart mitt hår så färgade jag hennes. Det blev finfint! ;) Det var första gången jag färgade hela någons hår så jag är rätt så stolt över att jag vågade, haha. + att det till och med blev fint! haha
Sen när vi var klara och fina i håren så bakade vi chokladkaka och gjorde nudlar. Gott gotteli gott gott ^^
Med mätta magar tog vi oss till marieborgs gympahall på träning. Dock så var vi bara 4 pers på träningen men det gick bra ändå. Vi fick till några vackra bygg med 2 tredjepersoner 1 bas och en flygare. Ida hoppade in så fint så som en bas:) Dansade även lite och så fick vi till lite långkullebyttor, rondater och hjulningar mm. Sabine hade även bakat till en mumsig kaka som hon bjöd oss på bara för att det var sportlov :) 

Så med en kort sammanfattning så har dagen varit super

P U S S A R♥

 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi kommer att ha det superkul :D<3

2010-02-24 @ 20:24:20
Postat av: Louise

Japp, superduper kul! :D

2010-02-24 @ 21:03:31
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0