Almanacka!?



Stavas det verkligen almanacka? Jag har alltid trott att det stavas almenacka. Visst säger man almenacka? det låter ju jätte konstigt med almanacka!?x) Haha

Aja nu har jag iallafall äntligen skaffat mig en almEnacka där jag ska skriva in ALLT jag ska göra. Jag glömmer bort en massa annars asså. haha låter som en gammal tant men jag känner att det är bra att skriva upp allt jag ska göra så jag verkligen kommer ihåg det. Har designat den lite själv som ni ser på bilden. Den såg ju så himla tråkig ut innan så jag kände för att vara lite kreativ och satte mig och fixade ihop en framsida. Dock så blev jag inte så nöjd med framsidan men det är ju bara att jag gör en ny när som helst ju.

Nu ska jag börja skriva in planerna för den här veckan. :)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0