22.32

Sådär ja. Nu var första del tävlingen i melodifestivalen avklarad då. Var det rätt personer som gick vidare tycker ni? Det tyckte jag. Även om jag kanske inte är så insatt i det direkt men det var iallafall de låtarna som jag tyckte va bäst. Cathrine kom hem ifrån Bryssel inatt och eftersom belgien är kända för sin choklad så hade hon köpt med sig lite hem. Jag älskar vit choklad så det hade hon köpt till mig^^ Tack så mycket.
Juste, som ni kanske sett så har jag fixat lite här på bloggen idag. Bytt stil på texten, ny header och så har jag fixat lite vid kommentarerna. Vill få in lite rosa här i bloggen^^ Men en sak som jag inte förstår mig på är hur man flyttar så att inläggen kommer mer i mitten. Som ni ser så är de väldigt långt åt höger nu. Någon som vet hur man gör som kan hjälpa mig? Väldigt tacksam för hjälp.
Efter som jag sov förut idag så känner jag på mig att jag inte kommer kunna somna alls tidigt så jag funderar på att måla fransk manikyr. Men jag får se hur jag gör. Ska nog iallafall ta med datorn upp till mitt rum och sätta på lite bra musik och antingen så måla naglarna eller fixa lite på rummet. Det blev aldrig av att städa förut så jag kan ju faktiskt börja med det lite nu och sen fortsätta imorgon.

P U S S A R ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0