Vart försvann HT10?

Jaha, nu har jag gått 1/6 av min gymnasietid. Var försvann den här terminen liksom? :O
Jag är iallafall jätte glad att jag valde det program jag valde (även att vi inte börjat med "ekonomi-ämnena" än).
Jag är oerhört glad att jag lyckades hamna i ett riktigt skönt gäng till klass och jag är speciellt glad för mina favoriter. Ni gör mina dagar kan jag lova♥ En dag utan en massa skratt i SP10D är ingen riktig dag.
Ni kanske kommer ihåg hur nervös och besviken jag var precis innan skolan startade i augusti? Just då var allt skit och jag ville mycket hellre ta bussen till Åby på morgonen istället för till Västerviks Gymnasium tisdagen den 24 augusti. De första dagarna var inte heller de bästa. Kände inte en enda i min nya klass men det tog inte lång tid innan jag hittade vart jag hörde hemma. 

Allt har verkligen förändrats. Förstår inte hur det kan vara möjligt på bara 6 månader. Känner knappt igen mig själv längre. Jag har vuxit så sjukt mycket inombords. Är en mycket starkare person nu än vad jag var då. Mitt självförtroende existerade knappt förut men nu har jag insett att jag är stark. Att jag kan klara av mer än vad jag tror. Och ingen ska få förstöra detta nu.
Har aldrig varit mer stressad än vad jag är nu. Alltid en massa skolarbete och saker som måste göras. Något jag snart borde lära mig är att jag inte ska skjuta upp allt till sista minuten. Mycket bättre att börja lite på allt nästan direkt för det gör jobbet 1000 gånger enklare. Men jag antar att all stress hör gymnasiet till. Får tänka så att det kunde ha varit mycket mycket värre och alltid göra så gott jag kan. Jag sätter alltid för höga krav på mig själv och det är också en liten bov till all denna stress. Jag kan inte skicka in ett arbete som inte är precis som jag vill ha det. 

Inom dansen har jag utvecklats sjukt mycket. Egentligen är det konstigt att jag fortfarande tycker att det är så himla kul som jag gör. Jag har i stort sätt dansat i hela mitt 16 åriga liv. Jag har provat på flera olika danser och jag älskar varenda en än så länge. Den dagen jag tröttnar på att dansa är något riktig fel. Så ni vet.
Har aldrig någonsin haft en så bra danslärare som jag haft i jazz den här terminen. Något som är otroligt tråkigt är att vi inte kommer ha henne nästa termin. Utan då får vi en ny istället. Men jag ska inte ta ut något i förväg. Den nya läraren kanske är ännu bättre?

Hur jag klarat mig utan min andra hälft Lindi den här terminen är en svår fråga. Tror inte att varken hon eller jag kan svara på den frågan. Innan hon drog till storstaden lovade vi varandra att ringa minst 1 gång i veckan och träffas ofta ändå. Vet inte riktigt hur det har gått med det egentligen? Men hållit kontakten har vi gjort och att träffas har vi hunnit med iallafall ett par gånger. Vi vet fortfarande precis vart vi har varandra och det känns himla skönt.
Jag älskar dig fortfarande superdupermegamycket bara så du vet!♥

SP10D, min nya klass

Lindi♥♥♥


Dansföreställning

Louise Linnea Eriksson

Utan tvekan så har det varit en riktigt jäkla bra termin!

Kommentarer
Postat av: frida

svar:haha nej inte direkt bruden^^ <3

2010-12-22 @ 16:32:00
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: Lindi

Jag älskar dig så mycket. och jag är så glad att vi inte har tappat kontakten helt. Då hade jag inte vetat var jag skulle ta vägen. <3

2010-12-22 @ 20:46:41
URL: http://lindiwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0