Januari - April

Januari:
I månaden januari hände det inte speciellt mycket i mitt liv. Dagarna rullade på och där i början på månaden satte min sista termin på Åbyskolan fart. Jag var jättenervös för alla nationella prov som skulle vara denna termin. Jag spenderade mycket tid med mina vänner och blev mer och mer intresserad utav fotografering.
Jag var ganska mycket sjuk denna månaden och detta resultrade i mitt första och enda IG än så länge. Det var på ett matteprov och jag var så himla förbannad efteråt så sen satte jag MVG på omprovet,haha


Jag och Lindi satt mer eller mindre ihop. Såg man mig så såg men henne i princip.

Jag såg ut ungefär såhär



Jag började att fota väldigt mycket

Februari:
Februari bara flög förbi. Innan jag visste ordet av så var det redan Mars. Februari spenderades ungefär på samma
sätt som januari. Mycket tid med vännerna och kameran. I slutet av månaden följde jag med Becka till Stockholm för
shopping och barnvakt till hennes kusin.

Jag och Lindi i skolan

Jag var mycket med Frida


Jag såg ut ungefär såhär. Kort mörkbrunt hår.


Rebecka och lilla Alvar i Stockholm

Jag och Alvar

Mars:
I Mars hände det heller inte så speciellt mycket i mitt lilla liv. Skolan tog upp mycket tid om både dagarna och på
kvällarna. Jag fotade väldigt mycket. Vi i klassen klädde ut oss till Avatar på spexfotot och hela jag målades
alldeles blå med vattenfärg. Klassen blev nominerad men tyvärr så vann vi inte.


Marken var fortfarande täckt av snö och jag ville inget hellre än att ha sommar.

skoolan

Jag fotade

fotade

och fotade ännu lite till.

Jag upptäckte att det blev riktigt häftiga bilder när man fotade vatten

Jag såg ut ungefär såhär

Jag och Lindi spenderade en hel dag till att göra en egen streetdance som vi sedan skulle lära hela Åbyskolan på
tema dagen. Jag var riktigt nervös men det gick jättebra! :D


Jag målade mig blå och blev en äkta avatar ;)


Jag fotade ännu mer ;)

Månadens sista kväll spenderade jag på dansgolvet på åbyskolans påskparty med temat färgglatt. Kvällen var
grym och dagen efter var mina fötter lagom döda.

April:

April var en riktigt rolig månad, jag hängde mycket med mina vänner och fotade mer än någonsin. Något som var
mindre roligt var att alla nationella-prov drog igång. Fy vad nervös jag var! Men såhär i efterhand var det ju inte så
farligt egentligen. Inget av det där proven gjorde så att jag sänkte mig i något ämne, jag höjde mig i en hel del efter
dom där proven faktiskt. Det jag var mest chockad över är att jag höjde mig från G till MVG i kemi efter nationella i
no,haha. Trodde jag aldrig om mig själv.


Jag började månaden med att fira påsk med släkten med lite för mycket mat och lite för mycket godis som vanligt.




Jag och min fina kusin Malin hann med en lite fotopromenad under påskhelgen. Solen tittade fram och snön
hade nästan smält bort helt. Äntligen!


Den 10 april åkte jag och familjen till Linköping för en heldag med shopping. Där köpte jag ett nytt objektiv.
Tamron AF70-300mm F/4-5.6
Jag är mer än nöjd över det och bilden ovan är en av de första bilderna som togs med det.


Jag framkallade 100 bilder


Vi hade cheeruppvisning i Gamleby centrum


Vi firade Karins 16 års dag genom att åka till krafsnäs och sova där en natt.



Jag började fota mer porträtt






Jag var i stockhom och såg The Last Bounce i globen, så jäkla bra!!


Jag fick hem katalogen med alla spexfoton och inga mindre än vi hade hamnat på framsidan.

Såhär såg våran bild ut


Jag såg ut ungefär såhär

To be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0