Mitt liv försvann i plugghögen denna torsdags kväll

Det enda jag gjort sen jag kom hem ifrån skolan är att plugga plugga plugga. Och det är precis vad jag ska börja med nu igen. Tog bara en liten paus för Robinson ;)
På måndag har jag det värsta "so"(samhällskunskap) provet jag någonsin haft och direkt efter det har jag franska-prov som jag inte ens har börjat plugga till än. Så det är det jag ska göra nu. Har sådär en 100 glosor+ massa grammatik att lära mig så det är nog bra att börja ;)
Men jag har i alla fall kommit en bra bit på mitt energi-arbete i naturkunskapen nu ikväll. Det känns hur skönt som helst!



Bild från förra vintern. Jag lovar! I helgen ska jag ut och ta en massa nya bilder. Så slipper ni se en massa från förra året hela tiden,hehe
Puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0