MATTE PROV IMORGON :S

Oj vad fort denna dag har gått :O Känns nästan som det var nyss jag vaknade. Idag har jag iallafall hunnit med att garva sönder med Lina ett antal gånger på grund av både hennes och min dåliga humor,haha
Jag har även hunnit med ett jobbigt boxercise pass på idrotten. Mina armar hänger inte riktigt med nu ikväll,haha Anar redan nu träningsverken jag kommer ha imorgon..-.- 
Har gjort en hel del mattetal nu efter skolan då jag taggar matteprov imorgon.. Känns som det mesta om ekvationer och algebra sitter nu men man vet ju aldrig hur det är med den saken imorgon.

På fredag lördag/söndag får jag äntligen träffa min pingla♥

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: du är en störd flicka, vet du om det? :D

2010-12-14 @ 22:28:46
URL: http://linawiesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0