Tycker att det räcker med snö nu!

Efter en lång men riktigt skön måndag ska jag snart slänga mig i sängen och läsa lite. Håller på och läser Elsas Mode för andra gången. Den nya boken Elsas Värld finns på min önskelista och jag läste första boken i somras så jag kommer knappt ihåg nått, bara att den var riktigt jäkla bra! Så jag känner att om jag ska hänga med någorlunda bra i den nya boken så kan jag  lika gärna  ta och läsa den första boken igen nu när jag knappt har något att göra om kvällarna. Känns faktiskt tomt att inte ha något att plugga :O Brukar alltid vara något varje kväll. Aja, nog om det. 
På dansen i skolan idag hade vi det riktigt kul. Dock så var vi bara 4 st på lektionen. Men jag kan ju inte säga annat än att jag och Fanny hade riktigt bra skills på det där iaf,haha Blev en hel del fina miner,fall och skratt xD Men det är sånt man får bjuda på ;) 

Efter dansen tog jag en runda på stan i väntan på bussen och äntligen lyckades jag inkassera min systers julklapp. Skönt att ha det gjort! Nu är nog nästan alla klara tror jag :D så nu kan julen få komma ;)

Förut ikväll drog jag igång och fixade lite julgodis. Kola blev det och dom blev alldeles för goda! Får hoppas på att det finns några kvar på julafton,hihi


Bjuder på en bild på en liten louise för nästan exakt 1 år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0