TELEVISION

Det blev en riktig Tv-kväll det här. Började med att kolla på alla de paradise avsnitt jag missat under förra veckan och den här veckan då tiden helt enkelt inte räckt till till det. Sedan kikade jag på finalen av paradise och där blev jag besviken. Det var ju inte han som skulle vinna ju :(
Sen var det Robinson och så förut Kenza/tyra. Jösses vad jag hunnit med. Kanske vaknar jag upp med fyrkantiga ögon imorgon? 
Nu ska jag iallafall hoppa ner i sängen och soova. Ska njuta som bara den imorgon på min lilla sovmorgon då jag får sova 2 timmar längre än vanligt. Åh så underbart!
Helgens planer har förstörts ganska rejält men jag ska nog se till att hitta på någon annat kul :) Annars har jag ju alltid en saftig hemtenta i naturkunskap som jag fick idag. Skulle va himla skönt att ha klart den innan lovet så jag kan slappna av lite på mitt jullov. Men vi får se hur det blir med den saken. Brukar vara duktig på att skjuta upp allt till sista minuten men ska verkligen försöka se till så att det inte sker denna gång.

Godnatt kompisar!

Kommentarer
Postat av: LINN

jag tyckte lin eller eric skulle vinna! :)

2010-12-18 @ 19:57:22
URL: http://voluntary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0