SUNDAY

Dagen har innehållit en tur till staden med Cathrine för lite julklapps-shopping. Ett par julklappar kan jag nu pricka av från listan men jag är långt ifrån klar.. Hittade även lite småsaker till mig själv som ni ser på bilderna här under.
Kvällen har jag ägnat åt mitt energi-arbete. Nu känner jag att det får vara klart. 7 sidor blev det och ändå är jag inte nöjd. Men det får duga. Orkar inte höra ordet energi mer just nu iallafall.

Balsamspray- H&M & Kajalvässare-H&M

Jag köpte även ett skrivbordsunderlägg till mitt nya skrivbord som jag och pappa var och köpte igår. Men det får ni se sen när jag visar bilder på hela mitt nya rum när det blir klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0