STRESSIGT SOM TUSAN

Mitt liv rullar på galet fort förtillfället så bloggen är inte ens att tänka på att hinna med. Bara idag så har jag hunnit med 2 prov, 2 danslektioner och 1 luciaövning. Ja ni märker ju själva..
Innan denna vecka är slut ska jag ha klarat av ytterligare ett prov och 2 inlämningsuppgifter+ 2ljusrep, 1 genrep och 3 dansföreställningar och sedan kvällen därpå lucia där det är jag som har kronan på huvudet. Jag är så himla stressad nu så jag inte kan sova på nätterna. I förrgår och igår låg jag i sängen i minst 2timmar innan jag äntligen lyckades somna. 

För övrigt gick jag upp 05:15 idag för att hinna med en tidigare buss så att jag skulle hinna till samhälls-provet i god tid. Det har satt sina spår och nu är jag hur trött som helst.


4 December

Kommentarer
Postat av: NELOO

sv: tack så mycket! :)



vilken fin blogg du har! :D

2010-12-08 @ 20:35:39
URL: http://neloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0