Sankta Lucia

Idag är det självaste lucia. Skolan hade luciatåg som alla gick och kollade på. Myysigt! Sen bjöds det på risgrynsgröt och pepparkakor. Risgrynsgröt är bland det värsta jag vet. Många tycker jag är konstig när jag säger att jag inte gillar det men usch, jag kan verkligen inte äta det. Egentligen om jag ska vara ärligt så är det inte alls mycket som jag gillar på julbordet,tss. Jag brukar mest äta köttbullar,prinskorv och potatis precis som alla små barn,haha 

De sista timmarna ägnades i danssalen och det var lika kul som vanligt :) Sedan blev det en liten sväng på stan med Lisa i väntan på att min kära moder skulle sluta så jag kunde åka med henne hem :)


dålig mobilbild från skolans lucia
Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag sätter igång och pluggar matte inför onsdagens prov .LATER♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0