ONSDAG 29/12

Nu är jag precis inne efter en promenad hem från farmor. Fy så kallt det är :(
Jag har spenderat ett par timmar där för att leka lite och säga hejdå till kusinerna m.fl. Nu åker dom hem till Kalmar och Stockholm igen.. 
Nu har jag tänkt att ta tag i hemtentan och göra en fråga eller två. Känner att det snart är dags att ta tag i den där ordentligt men den är så himla svår så det tar emot något enormt. Men jag får tänka på att det nog är det allra sista jag gör i Naturkunkap A och sätter jag den här tentan så får jag förhoppningsvis det betyg jag är ute efter. Hoppas hoppas!

Så nu vet ni var ni har mig ett tag framöver. Jag hoppas ni spenderar eran dag på en bra mycket roligare sätt en mig! :)


En bild från min och Idas fördelsedagfest i somras, fy vad jag längtar till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

ja hahaha klart jag skämtade, hoppas du inte trode något annat :D?

2010-12-29 @ 20:14:32
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0