ONSDAG 15/12

Den här dagen har gått i vågor. Ena minuten var humöret på topp och andra nere i botten. Matte provet ska vi inte ens prata om men min energi-uppsats fick jag tillbaka med ett underbart MVG på. 

Efter skolan promenerade jag hem till David där vi åt mat och pluggade. Klockan 6 gick jag ner till mejeriet och kollade på filmen från förställningen. Fint! 

Nu tänkte jag bara ta det rikgti lugnt och njuta till fullo av en pluggfri kväll. Slog mig nyss också att sista provet för HT 10 är gjort. (mindre kul att det gick skit då, men fortfarande sista på terminen).

Loove

Kommentarer
Postat av: frida

sv: dom är nice ju! ska nog införskaffa mig en sån ja la upp på bloggen, fett grym! Men du har ju en ny och bra mobil snuttan ! haha :*

2010-12-15 @ 22:23:56
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0