EN DAG I DECEMBER

Jag och Niclas traskade hem till Lindi i det alldeles för snöiga vädret och väl framme bjöds det på julfika, spel och en himla massa prat om allt och inget. Egentligen var det meningen att vi skulle ha en liten reunion med ett helt gäng från åby igår men saker kom i vägen men vi tre passade iallafall på att träffas lite idag :)

Jag gissar att morgondagens skoldag kommer bli väldigt slapp då det bara är 3 dagar kvar innan lovet så söndagsångesten har hållit sig borta hela dagen. Skönt det! :)
Föresten så har ni väl inte missat min "juldesign" som jag knopade ihop alldeles nyss. Det är väl klart att jag måste ha det lite julfint här med! haha Om ni inte ser den nya så prova med att trycka F5 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0