Don't stop believing

Nu är arbetet inskickat och mitt rum är lite finare än innan. Med det menar jag att det iallafall går att komma in i rummet.. Längtar verkligen tills jag får ordning här inne. Men innan dess krävs det att jag slänger en massa gammalt och hittar lite nya möbler som passar. 
Imorgon börjar jag lite senare än vanligt så jag kan ta bussen vi nio istället,sköönt! Sen får jag se om jag åker till Gamleby på kvällen och kollar på lucian men just nu lutar det mot att jag stannar hemma och pluggar till matteprovet jag har på onsdag. Men vi får se helt enkelt:)

En mobil bild från en franskalektion. Imorgon väntar en lika galen sådan som vanligt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0